VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 20 juli 2009

Äntligen en massa tid över till datorn

Nu är jag tillbaka där jag trivs rätt bra just nu. Framför datorn med min blogg tillsammans med min stora kopp te.

Maken är och jobbar i Malmö och flickorna har jag skjutsat till deras pappa idag. De ska vara där i 14 dagar igen. Sen är de "mina" resten av sommarlovet. Då ska vi shoppa och de ska få glass i stora lass i Åhus. Då har jag jobbat nästan klart så jag är lite ledig med dem oxå och då hoppas jag vi kan sola och badad i Åhus,men det återstår att se vad vädergudarna ger oss.

Helgen har varit intensiv med kalas, dans, gäster och kalas igen. Så nu får jag åka till jobbet och vila.... haha. Om de gamla sover vill säga. Kanske de vill bli kliade på ryggen då får jag göra det åt dem. Man vet aldrig vad de kan vilja på natten.

Nu ska jag skriva utmaningen också för dentilltalade mig och jag har inte skrivit på hela helgen.




Good Week Comments

Spicecomments.com - Good Week Comments



Cattis

Inga kommentarer: