VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 16 juli 2009

Oh vad jag älskar Lindex i Karlshamn

Östersjöfestivalen är bara bäst. Bäst när det gäller billiga kläder. Jag har köpt fina klänningar från LIndex för 30 kr st och stickade koftor för 50kr st.


Här är jag i shoppingtagen. Hur kul som helst.


Här är syrran och jag på torget i Karlshamn

Amanda väntar på sin mat på restaurang Terassen. Fantastisk mat och fantastisk personal.



En brusig gosse som leker med matlistan i brist på annat.




Mina underbara flickor som fick en varsin ny huvudbonad idag av sin kärleksfulla mamma. Jag lämnade dem hos sin pappa för de ska gå på festivalen med en kompis i morgon igen.

Nu har jag två nätter att jobba och det ska bli roligt

Ha det gott i värmen

Cattis

Inga kommentarer: