VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 21 april 2011

Glad Påsk

kära bloggläsare.



Jag hoppas vi alla får precis en sådan påsk som vi var och en vill ha. Som matmissbrukare är storhelgerna "lite" jobbiga, men jag har ju vant mig. Men just nu är det lite jobbigt med maten eftersom jag är så trött och stressad. Men jag ska få besök av en vän som behöver mig hela påsken och då blir allt lättare.


Hoppas ni alla kan njuta av vackert väder och mycket mys - själv blir det bokskrivande blandat med underbara jogginturer - precis som jag vill ha det.



3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Glad påsk, Cattis.

Cattis sa...

Tackdetsamma :)

Maria sa...

GLAD PÅSK vännen!!! Kramkram