VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 29 april 2011

Busy day


Då händer det härliga saker i London idag. och som en sann Londonfantast, så önskar jag ju att jag vore där och kunde få njuta av atmosfären.


MEN


Jag får nöja mig med min egen visning här hemma i min salong.





Samtidigt som jag är på bröllop ska/måste jag skriva ner min forskningsbakgrund för den ska skickas in ikväll och sedan ska jag få respons på den på tisdag. Jag läste en hel del litteratur igår och log mellan varven för helt plötsligt tyckte jag att mycket passade in i min uppsats, men det återstår att se om mina handledare tycker det på tisdag. Men jag gör så gott jag kan och är nöjd med det.


Jag önskar er alla en finfin fredag på bröllopet eller där ni nu ska vara idag - själv ska jag mysa, skriva, dricka te och ha en alldeles fantastisk dag





3 kommentarer:

Anonym sa...

SENSATIONELLT AVSLÖJANDE

Åsa Hellberg sa...

Visst var det fint?:)

emmyocattis sa...

Mycket fint ÅSa. Och det var så roligt att se hur de åkte på gatorna som jag gik på i höstas. Hög mysfaktor igår :)