VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 8 augusti 2009

Idag fyller min systerdotter år och jag ska snart gå dit med en cykel till henne. Jag ska dricka mitt te, skriva min utmaning från skrivpuff och sedan äta frukost innan jag kopplar hundarna och tar cykeln med mig. Hennes lillebror ska få en tröja med en trakto på som jag har stickat. Bilder kommer senare idag.



Happy Birthday Comments

Spicecomments.com - Happy Birthday Comments



Jag har sovit 11 timmar i natt så det känns underbart i kroppen. Nu ska jag njuta av ledigheten och inte gå och fundera på hur min sista natt blir med denna tysta människa som jag ska jobba med även då.Hu!!! så hemskt, men det är en vecka dit som sagt, nu ska jag ha det gott.

Min svåger fyller oxå år nu och ska firas i dag. han umgås med mina föräldrar så han hade bjudit dem hem till sig igår. Han fick 3000!!!kr i födelsedagspresent. Jag fick när jag fyllde 40 INGENTING, inte ens ett grattis. Det känns, kan ni tro. Han fick lika mycket som min man fick när han fyllde 40 så det är rättvisst på det sättet, men att de inte ville göra något för mig, det gör ont. Ont, ont, ont. Men när man som barn har fått höra genom åren att jag var ett misstag så får jag bevisen här känns det som. Nej, nu ska jag skita i detta, ta vara på det goda i mitt liv och det är det att INTE ha mina föräldrar i det så , nu ska jag skriva och njuta av dagen.

Hoppas ni oxå får en fin dag i solen.

Good Morning Comments

Spicecomments.com - Good Morning Comments


Cattis

Inga kommentarer: