VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 5 augusti 2009

Idag ska jag bli solbränd

Idag skiner solen från en bli himmel så jag ska verkligen ge mig själv mycket solljus och en fin solbränna. Gårdagen blev inte som jag tänkt mig för jag var så oerhört trött. Vi började rensa ogräs jag och gossen men jag orkade inte så mycket. OCh som ett vuxet barn jag är så fullföljer jag aldrig ett projekt. Det är typiskt för oss vuxna barn. Igår var jag mycket ledsen över att inte orka göra det färdigt som jag börjar med, men jag måste accepter att jag är sådan och förhoppningsvis blir det bättre. Ju mer jag jobbar med mig själv ju bättre blir det kanske. Jag hoppas det i alla fall.

Jag och syrrans barn körde till Åhus till en kompis som var i en stuga där. Det blev en tur till stranden och barnen badade. Mina "barn" fick bada nakna och därför kan jag inte dela dessa fina bilder med er. Inga nakenbilder på barn på bloggen har jag bestämt.
Jag gick en runda med barnen på bryggan, det tyckte de var häftigt, och det kan jag förstå för det är en rätt stor brygga vid Kantarellen i Åhus.



Dessa glasögon är gjort i granit, i diabas. Hur häftiga som helst. De är väldigt höga. Min make jobbar ju med granit och diabas, så jag vet vilket jobb det är att arbeta i sten så jag kände bara för att fota dessa och visa er bilden.



Nu ska jag förbereda min frukost och skriva lite innan mina fina telefonvänner ringer.

Good Day Comments

Spicecomments.com - Good Day Comments



Jag hoppas ni oxå får en fin och solig dag.

Inga kommentarer: