VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 10 augusti 2009

Två nya bloggar

Egentligen ärdet bara en ny blogg för mig, men den andra är så helt fantastisk. Jag har aldrig träffat denna tjej och inte fått många kommentarer från henne, inte gett henne många heller, MEN ändå har vi en connection som inte går att beskriva. Annelie heter hon och är en helt fantastisk tjej som jag känner lycka över att få känna. Hon skriver att jag inspirerar henne och jag blir ännu mera inspirerad att blogga när jag vet att det hjälper andra.

Den andra bloggen är en pysselblogg som skrivs av en arbetskompis till mig från mitt sommarjobb. Som ni förstår kan det inte vara den tysta kollegan för då hade jag inte vetat om hennes intresse. Hon har inspirerat mig att börja virka små figurer. Hon heter Sandra och är en jättemysig tjej och vi är glada att vi inte jobbade mer tillsammans i sommar för då hade vi nog fått klagomål att vi gjort för lite. När vi nu kom på att vi hade gemensamma intressen. Jag har redan fått en liten beställning på dessa söta små virkade figurer och jag kommer att visa er dem när de är klara hur de blev.

Ha en fortsatt skön dag.

Cattis

Inga kommentarer: