VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 25 april 2009

Utmaning 115 Du kan aldrig gissa vad...

Du kan aldrig gissa vad jag vill att denna dagen ska ge min dotter.

Min dotter Rebecca ska konfirmeras idag och hon är mycket nervös inför denna stora händlese i hennes liv.

Rebecca är en helt fantastisk tjej som trivs med livet.

En tjej som är säker i sig själv och som är ärlig med vad hon behöver av sin mamma.

Rebecca är omtyckt av sina kompisar och de respekterar henne mycket.

Rebecca sprider otroligt mycket glädje här hemma hos oss när hon är med oss.

Fast hon är tonåring får jag en kram då och då och det gör mig så glad.

Rebecca har slitit ett år med skolan och konfirmationsläsning och hon är mycket trött just nu.

Denna dagen är mycket speciell för henne och jag hoppas att den ger henne ett nytt sätt att se på livet och att hon inte ångrar allt slit hon lagt ner.

Jag önskar att denna dagen ger henne kunskaper som hon har glädje av resten av livet.

Jag önskar att hon alltid ser tillbaka på denna tiden med kärlek och glädje.

Du klarar detta gumman.

Puss

Mamma

1 kommentar:

skimmer sa...

en härlig käeleksförklaring.,..