VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 8 juni 2009

Utmaning 159 - vänskap

Vänskap för mig är det viktigaste i mitt liv. Det är fyllt av vänskap med fina människor som står mig nära. Jag vill inte på något vis vara utan den med dessa fantastiska tjejer som finns i min närhet. Det är de som ger mitt liv glädje och energi att orka allt det andra.

Denna vänskap betyder att jag kan träffa henne utan ångest över om hon är sur eller inte, för det är hon aldrig. Inte mot mig i alla fall. Det finns inget att reta sig på för mig hos henne. Hon är alltid lika glad att se mig. Jag är alltid lika glad att se henne.

Jag längtar alltid efter hennes röst och hennes sällskap. Jag blir aldrig trött på henne och hon aldrig på mig. Hon finns alltid för mig precis som jag alltid finns för henne. Detta är livet.

Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva denna vänskap någonsin. Jag har aldrig trott att någon vill vara min vän på detta sätt. Det har jag fått bevisat nu under flera år att det finns tva fantastiska tjejer som vill detta. Jag kan absolut inte tänka mig en enda dag utan dessa otroligt fina kvinnor som vill vara en del av mitt liv.

Camilla och Jenny - NI betyder allt för mig. NI är bäst.

Cattis

Inga kommentarer: