VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 22 juni 2009

Måndag och flickorna åker till sin pappa

Idag åker mina flickor till sin pappa för att umgås med han och hans nya familj. De har fått två nya syskon där som är 5 och 2 år gamla. I början var det mycket jobbigt att vara ifrån flickorna i 14 dagar men , jag har vant mig att ta hand om mig själv och göra en massa saker hemma som inte blir gjorda annars. Dessa två veckor brukar gå fort och sedan wips är de hemma igen och ställer upp ;)Och allt är som vanligt igen.

Idag ska jag jobba utomhus ungefär två timmar och sedan är det hemmet och boken som ska få sin tid innan det är dags för nattarbete i natt igen. Det är en natt precis som det var midsommarafton och det känns jättebra. Efter i natt är jag ledig från det jobbet i mer än en vecka så då ska jag passa på att skriva på boken och försöka få mer gjort här hemma.

Jag har oxå bestämt mig för att ta en joggintur idag. Det känns inte lockande just nu, men det blir säkert en tur innan kvällen kommer. Det är ju bara en och en halv vecka tills jag ska springa 5 km inne i stan när vår festival startar. Hmmmm det är verkligen dags att börja springa lite längre rundor. Det får bli skogsrundan nu varannan dag fram tills nästa fredag.

Happiness Comments

Spicecomments.com - Happiness Comments



Ha en bra dag. Har ni sol?Jag har dis och dimma.

Cattis

Inga kommentarer: