VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 2 juni 2009

Sommarlovet närmar sig

Idag har jag haft en lektion med "mina" elever. Min handledare är på semester och jag frågade om jag fick ha lektionen. Jag ångrade mig nästan idag att jag bett om det, för jag är så trött. Det var inte lika roligt heller idag som det bruakr vara, men det är väl så när man är så trött som jag är idag. Det känns som luften gick ur mig när jag skickade tentorna igår.

Jag har mer att läsa så jag ska slappa en stund framför datorn och sedan ska jag läsa i en kursbok, den är intressant så det är inte jättejobbigt.

I morgon ska jag börja gå bredvid på sommarjobbet och det ska bli spännande. Jag ska jobba mellan 14-20.30. Det känns helt ok.

Jag längtar tills alla uppgifter i skolan är slut, för då kan jag koppla av på riktigt.

Ha det gott.

Cattis

Inga kommentarer: