VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 19 december 2010

4 advent = mer mys

Min bild av fjärde advent ljusen vill inte följa med i inlägget, men ni vet ju alla hur den ser ut, eller hur?

Jag har visserligen mycket utomhusjobb framför mig, men det känns helt ok, eftersom denna vecka som har gått har varit en lugn och skön vecka. Det är bara en timmes arbete idag och det kan kännas som en peace of cake, men det är lite som ska göras innan jag är ute och körningen, pulsandet i snön som gör att det känns tungt att åka ut.

MEN

när det är gjort blir det mys i allra högsta grad och jag njuter verkligen av denna tid nu.

Igår var det maken och jag hemma. Bara vi. Inga skjutsningar av barn, heller och vi hade det mycket mysigt. Det är underbart att tycka om att vara med maken, kanske en självklarhet för många, men jag har mått så dåligt i perioder att jag isolerat mig från alla tom maken. Men nu är jag ute från min bubbla och trivs med det, just nu.

Njuut nu alla av fjärde advent - stresa inte - det blir jul ändå. I know It'll

Inga kommentarer: