VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 8 augusti 2010

grattis mitt hjärta

Min stysterdotter fyller 8 år idag. När hon föddes för 8 år sedan var jag och maken och fjällvandrade i NordNorge. Detta var sommaren när jag var sjukskriven första gången för min utbrändhet och jag mådde jättedåligt. Jag trodde då att jag inte skulle få plats i hennes liv. Jag är idag en mycket viktig person i hennes liv. För att jag tog mig tid att få den platsen. Jag lät inte de jobbiga tankarna ta över. Den glädje det var för mig att bli moster hjälpte mig under min sjukdomstid.





Här är min underbara systerdotter i Bohuslän midsommarafton i år.


Älskade Amanda du är så fin och moster älskar dig så mycket. Hoppas du får en fin dag. Vi ses snart.


1 kommentar:

Tina sa...

Stort GRATTIS från mig oxå!
Jag vet exakt hur du menar...har liksom varit med om det oxå..eller ÄR med om det rättare sagt =) Min älskade systerdotter gav mig betydelsens blomma i våras & den betyder så oerhört mycket för mig. Har pressat den & nu pryder den min vägg med en guldram runt =)

Ha en underbar Söndag!
Kram Tina