VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 20 december 2011

Övergiven

av John Blund.

Ljusen är tända och teet är varmt i koppen. Bloggen uppdateras och virkningen ligger i knäet. Det är ju tur att det finns saker att hitta på när inte sömnen fungerar. Jag använder mig inte längre av KBT-programmet i det sömnprogrammet som hjälpt mig till bättre sömnn. Direkt blir sömnen lidande. Jag är övertygad om att avslappningen två gånger om dagen är oerhört viktig, men ändå har jag struntat i den länge nu.

MEN

det är slut med det struntandet, för nu vill jag sova gott varje natt igen. Denna natt kan i och för sig bero på att jag sovit extra många timmar de två senaste nätterna, samt att det var fullt ös här i gårkväll med sju barn under tio år som julpysslade och bakade pepparkakor. Här var även tre tonåringar och tre damer i 35+ kategorin. PLUS julmusik. Så, det var kanske en för tuff kväll för att hjärnan skulle koppla av i natt.

Ha en fin dag alla - själv blir den nog bra för mig med bara jag får sova lite till innan jag tar tag i den

Inga kommentarer: